Monday, 18 June 2012

BERMULA NYER CERITA SAYA DAN SUSU ALPHALIPID

Assalammualaikum dan selamat pg readers sekalian...

Saya ni tidak pandailah nak berblogging baru jer nak berjinak-jinak sejak 2 menjak ni....buat permulaan saya nak bercerita tentang diri saya dan susu alphalipid ....nama penuh saya Yanti binti Yallee..he..he.. isteri kepada seorang suami yang baik hati dan penyayang dan ibu kepada 3 orang anak lelaki..(semua hero tau yg hensem2) dan seorang ibu  yang bekerja makan gaji....

Bermulanya bisness (Part Time saja dirumah) -Produk alphalipid

Ok..sekarang nak bercerita sedikit tentang macam mana saya boleh terjebak dalam bisness ni...5 tahun yg lalu masa tu anak baru jer satu...mak saya kenalkan produk ni...mak saya beli dengan jiran di kampung kata produk ni bagus..mak beli pun sebab ayah saya ada penyakit kencing manis.dan juga untuk mak saya minum juga sbb dia selalu rasa mengah atau sesak nafas bila banyak berjalan. Masa tu mak tgk saya macam penat dan lesu jadi dia pon introducekan produk ni (masa tu susu Alphalipid) tapi saya buat tak tahu jer..he..he..masuk telinga kanan dan keluar telinga kiri . Entah macam mana dekat 2 tahun jugalah baru hati tu berbuka untuk cuba produk ni..Masa baru lahir anak yang kedua...Nak cerita lepas bersalin anak yang kedua tuhan saja yg tahu betapa letihnya badan..hendaknya lepas cuti 3 bulan bersalin dah masuk kerja (harap2 korang paham aku citer ni yer..he..he..)badan lesu,rasa ngantuk,stess sebab tak cukup tidur, macam2 nak kena pikir bila anak dah 2 orang ni..macam x cukup masa...(he..he..padahal sendiri yg tak tahu susun atur masa) sbb badan dah penat kan.. so, pikir punyer pikir kena ambil suppliment ni..saya pun cubalah susu Alphalipid ni. he..he..lepas 1 hari jer minum susu ni mmg rasa perubahan kat tubuh badan kita...wow memang hebatlah susu ni ...(dengan izin Allah) badan rasa ringan,,sebelum minum susu ni setiap kali bangun pagi dari tidur bila pijak simen mesti rasa sakit dan berbisa tapi lepas ambil susu ni kaki rasa ringan dan tidak sakit...

Apa lagi cakap ngan hubby kena suruh dia minum juga, hubby pun selalu x cukup tidur dan letih badan sbb bila anak terjaga malam dia pun bangun sekali...bila bangun pagi selalu lesu macam x der mood jer nak pergi kerja...bukan tu jer hubby pun selalu kerja outstation drive jauh-jauh. Hubby pun minum dan dia pun rasa badan dah tak sakit2 dan berbisa...selain tu ambil produk ni kita kurang rasa stress,tension dan tak mudah marah-marah ..cool jer...he......

Susu Alphalipid ni juga saya bg anak2 saya minum..Untuk pengetahuan anak dari awal 2 tahun boleh ambil tau. Bagus untuk ketahanan diri tidak mudah dijangkiti penyakit dan juga untuk kecergasan otak. 

Dah tahu Produk ni bagus saya pun terus jadi ejen pengedar di kawasan Putrajaya....bermula dengan pembelian 6 tin dan nama saya tersenarai di dalam website...Penat juga yer bercerita...bukan senang juga nak jadi blogger ni...he..he.. baru nak belajarkan...cukuplah sampai sini sambung lagi nanti...Sesiapa yg nak tahu tentang kehebatan produk ni boleh call atau sms saya Yanti 019-3202620.

Sedikit gambar tentang Produk susu Alphalipid...



PENEMUAN TERBARU SUSU AJAIB DAN MUSTAJAB

TERBUKTI MEMBANTU MENYELESAIKAN PELBAGAI PENYAKIT.


SUSU ALPHA LIPID

               

Adakah Anda atau keluarga anda mempunyai penyakit dibawah :
 
 

SUSU ALPHA LIPID

               

Adakah Anda atau keluarga anda mempunyai penyakit dibawah :


-Kencing Manis
-Darah Tinggi
-Asma/Lelah
-Gout
-Gastrik
-Resdung
-Jerawat
-Tekanan Darah Rendah
-Migran
-Masalah Jerawat
Masalah Kulit
-Serangan Jantung
-Strok/Lumpuh
- Sakit Lutut dan Sendi
Buah Pnggang
-Kanser
-Batu Karang
-Mudah Letih
-Dan banyak lagi...
 
APAKAH DIA SUSU ALPHA LIPID

Alpha Lipid merupakan pemakanan kesihatan yang paling seimbang, sempurna dan berkhasiat. Ia merupakan susu awal lembu atau lebih dikenali sebagai kolostrum. Kolostrum adalah susu awal mamalia yg dihasilkan pada peringkat awal ibu-ibu melahirkan anak (Manusia/Haiwan). Iaitu dalam jangkamasa 72 jam pertama selepas melahirkan. Ianya kaya dengan antibodi semulajadi merupakan sumber makanan yg paling berkhasiat kerana mengandungi semua jenis vitamin dan garam mineral yangg diperlukan tubuh. Ia adalah Pemakanan Semulajadi yang Selamat Sesuai untuk Semua Peringkat Umur.

ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk Kolostrum yang terbaik di dunia telah mendapat pengiktirafan Export Winner yang dianugerahkan oleh Kerajaan New Zealand sebanyak 3 kali. 

Tidak semua kolostrum sama....Alpha Lipid Lifeline merupakan Kolostrum Berkualiti Tinggi, sebab itu ramai yang mengambilnya mendapat manfaat kesihatan yang amat memberangsangkan. Apha Lipid Lifeline Produk Kesihatan yang Unggul Selamat dan Tidak Toksik , Tidak Allergik Kaya dengan Bahan Pemulih Penyakit , Mengandungi Probiotik Bakteria Normal di saluran usus Lactobacilli & Acidophilus Menghalang Cirit Birit dan Masalah Usus Vitamins & Minerals. Penting untuk Penjanaan Tenaga & Kesihatan , Membantu Proses Penghadaman , Memperbaiki tisu dan sel badan. Mengekalkan Kesihatan Kalsium Tambahan untuk Tulang dan Gigi Kolostrum Antibodi Tambahan dari Punca Semulajadi


Bukan gurauan dan bukan penipuan .

Ia terbukti berkesan .

Jangan lupa berminat nak beli sila SMS saya yanti 019-3202620






No comments:

Post a Comment